طبق تحقیقات، طراحی سایت فروشگاهی، میزان فروش را تا 40 درصد افزایش میدهد. شما با سایت خود بهطور غیرمستقیم به کاربر میگویید که به شما اعتماد کند یا نه! ایجاد تعادل در اِلِمانهای زیباییشناسی و مینیمال بودن از موارد مهم در سایت فروشگاهی است. در واقع، ما در طراحی سایت فروشگاهی با احساسات کاربر سر و کار داریم و باید در تلاش باشیم تا با رعایت تمام نکات طراحی و محتوای یونیک، احساسات او را درگیر کنیم و نشان دهیم که در زمینۀ مورد نظر او بهترین هستیم و میتواند به ما اعتماد کند. تعداد فروشگاههای آنلاین اینترنتی به قدری زیاده شده که برای حفظ بقا در این اکوسیستم، باید روی طراحی حرفهای سایت خود سرمایهگذاری کنید تا بین رقبا توانایی ابراز وجود داشته باشید. با آنالیز رقبا و طراحی هوشمندانه و ظریف سایت میتوانید پتانسیل فروش آنلاین خود را به حداکثر برسانید و درهای فروش بیشتری را به روی کسب و کار خود باز کنید!
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیام اوا مراجعه نمایید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر